Pink Ribbon 25 – Join the conversation!

Het begon allemaal met één idealist: Evelyn H. Lauder. Overal ter wereld stierven vrouwen aan borstkanker en niemand sprak erover. Evelyn was aangedaan door het gebrek aan bewustzijn, financiering en middelen om de ziekte aan te pakken, en ze besliste daar zelf verandering in te brengen. In 1992 lanceerde ze de Breast Cancer Awareness Campaign van The Estée Lauder Companies en begon ze overal ter wereld in de winkels van het merk roze lintjes uit te delen. Je hebt ze zelf ongetwijfeld al een keertje gezien! De bezielster bracht een hele beweging op gang, die medewerkers, klanten, vrouwen, onderzoekers, leiders en betrokkenen verenigt in de zoektocht naar een remedie. Elk jaar wordt er een heuse actie op poten gezet, maar op deze 25ste verjaardag brengt Estée Lauder een waar eerbetoon aan Evelyn’s baanbrekende visie.

Dit najaar bundelt Estée Lauder de krachten met de KULeuven om een nieuw fonds te ontwikkelen die zal zorgen voor kankerpatiënten: “Estée Lauder fund : Moving cancer care forward”. Daarnaast organiseren ze lokaal hun eigen House of beauty. Trek in jouw agenda nu meteen een roze cirkel rond donderdag 5 oktober 2017 en laat je same met vrienden en familie verwennen bij de verschillende activiteiten op het evenement ten voordele van BCA. De visagisten, geurexperts en beauty professionals van Estée Lauder zullen je maximaal inspireren en in de watten leggen. Op deze webpagina kan je jouw favoriete treatment boeken. De opbrengsten van al deze boekingen gaan integraal naar het fonds voor de KULeuven.

ZIN OM EEN BEHANDELING NAAR KEUZE TE WINNEN?
IK MAG 1 IEMAND GELUKKIG MAKEN!

Meedoen is super simpel! Surf op zondag 17 september om 20u00 stipt naar mijn Instagram account en repost de give-away foto met #PinkRibbon25 en @bcacampaign. Op woensdag 20 september wordt de gelukkige bekend gemaakt op mijn Instagram Story. Hij of zij mag een behandeling naar keuze kiezen uit het gigantische aanbod van House of Beauty op 6 oktober in Diegem.

EN ER IS NOG MEER!

Vijf beautymerken uit het portfolio van The Estée Lauder Companies steunen de missie en hebben voor (een van) hun producten een speciale BCA editie gelanceerd. De opbrengst van de verkoop gaat integraal naar de Breast Cancer Research Foundation. Op onderstaande foto’s ontdek je mijn drie topfavorieten. En jij… Doe jij mee in de strijd tegen een wereld zonder borstkanker?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *